دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

27 مرداد ماه 1391 ؛ روز جان گرفتن دوباره من

1391/6/7 13:39
نویسنده : مامان سارا
868 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان

میخوام واست تعریف کنم از روزهایی که لحظه شماری می کردیم واسه دیدنت...

توو هفته 39 بارداربم رفتم دکتر واسه چکاپ هفتگی.. دکتر گفت فشارت بالاست و برو خونه و فردا دوباره بیا فشارت رو بگیرم.. اگه اینطور باشه توو همین هفته زایمان میکنی..

واااای.......... من اصلا انتظار این موضوع رو نداشتم......... سریع به مادر جون و پدر جونت خبر دادم و منتظر فردا شدیم تا ببینیم چی میشه..........

فردای اون روز هم رفتم دکتر و با قرصی که داده بود یکم متعادل شد.. ولی دکتر گفت میتونی توو این هفته زایمان کنی...........

خلاصه قرارمون جمعه 27 مرداد ساعت 9 صبح شد!!!!!!!!!!!!

چه لحظه های هیجان انگیزی ................

مادر جون و عزیز جون چهارشنبه اومدن پیشمون و خاله لارا و پدر جونت هم پنج شنبه اومدن.........

پنج شنبه شب هم خونواده بابا اومدن بهمون سر زدن و واسه جمعه صبح همه چی برنامه ریزی شد...

جمعه صبح با بابا و مادر جون و خاله لارا رفتیم بیمارستان لاله تا بستری شم.........

دل تو دلم نبود............... خلاصه ساعت 11 صبح دکتر اومد و رفتیم به سمت اتاق عمل..... دم در اتاق مادر جون و مامان مهناز و بابایی و خاله لارا رو دیدم ......... دیگه نتونستم اشکم رو کنترل کنم و زدم زیر گریه ......... نمیدونم چرا............ از هیجان بود و از خوشحالی و استرس!!!!!

خلاصه رفتیم تو اتاق عمل..........خدا رو شکر عمل خیلی خوبی بود و عروسکم ساعت 11.5 صبح جمعه 27 مرداد به دنیا اومد...............

بعداز ظهر جمعه هم خونواده بابایی و مامانی و دایی ابی و خونواده زن عمو مریم و خاله راشین و خاله سمیه اومدن ملاقات و همه دخترکمون رو دیدن !!!!!!!!!!!!

در ادامه عکسهای به دنیا اومدن عروسکم رو می بینیم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ساحل
7 شهریور 91 18:51
مبارکهههههههههههههههههه........ چقدر درسا خانوم نازهههههههه...... ماشااللههههههههههههههههههههه....... خیلی مبارکت باشه عزیزم... خیلی خیلی خیلیییییی......
نازنین
7 شهریور 91 19:23
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارکهههههه ایشالا جشن فارغ التحصیلی و عروسیش ماشالا هزارررررر ماشالا قربونش برم چقد ناز و معصوم خوابیده راستی از مامانای نی نی سایتم و دخمل منم 30 مرداد به دنیا اومد...لینکتون میکنم تا بازم بیام پیشتون امیدوارم دوستای خوبی باشیم
ادی
9 شهریور 91 11:16
قدمش مبارک باشه عزیزم. هزار ماشالله. خدا حفظش کنه. من از بچه های کلوپیم که تو و الی اولین مامانش بودید و بازم تبریک میگم
نازنین
17 شهریور 91 15:58
ای جوووووون چه ناز و معصوم خوابیده خدا رو شکر درسا جون به سلامتی دنیا اومد منم خاطره زایمانمو نوشتم دوست داشتی بیا بخون
مائده(ني ني بوس)
5 مهر 91 19:23
خيييلي مباركه ايشالا كه قدمش براتون بركت داشته باشه.دكتر منم خانم روغني زاد و قراره ايشالا ني نيم ٢٠ آبان بياد پيشم برام دعا كن
مامانی
28 فروردین 92 16:06
نی نی ناز ما خوابه ای جونم قدم نو رسیده مبارک