دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

لحظه دیدار نزدیک است !!!!

1391/5/25 9:18
نویسنده : مامان سارا
794 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

دیگه کم کم داره نه ماه انتظارمون به پایان میرسه..هرچند که روزهای خوب خوبی با هم داشتیم و میدونم که دلم واسه تک تک لحظاتش تنگ میشه.

ولی  دیدن روی ماهت و بغل کردنت این دلتنگی ها رو جبران میکنه

دخترکم؛ دیروز دکتر رفتیم و جمعه 27 مرداد ساعت 9 صبح قرار است که کوچولوی ما به دنیای ما بیاد و پا به این دنیا بذاره..

پس تو این دو روز باقیمونده حسابی مواظب خودت باش.

من هم از اینکه هنوز تو وجودمی نهایت استفاده رو میبرم!!

از شمال هم همه دارن میان تا لحظه به دنیا اومدنت رو با هم جشن بگیریم عروسک !!!

نمیدونم چه حسیه که دارم... هم خوشحالم، هم استرس و دلهره دارم........ نمیدونم        

فقط و فقط دعا میکنم و امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسه و دختر نازنینمون سالم و سلامت به دنیا بیاد....

از حال و احوال بابایی واست بگم که اون هم دل تو دلش نیست.. قبل از اینکه خانم دکتر این تاریخ رو بگه میگفت دیگه بسه اینقدر دخترمون پیش تویه !!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الينا
25 مرداد 91 9:30
ان شاالله ني ني تون به سلامتي به دنيا بياد.
ساحل
25 مرداد 91 17:18
مبارکههههههههههههههههههه........ واسه ما هم دعا کن که زایمانمون به خوبی پیش بره و دخترکمون سالم دنیا بیاد.... منتظر عکسهای شیطونک هستییییییم.....