دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

دلتنگی مامان و بابا

1391/2/9 10:59
نویسنده : مامان سارا
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان و بابا

ببخشید که دیر به دیر میام واست بنویسم.. آخه این هفته خیلی خیلی کار داشتیم...

آخه میدونی به خاطر حضور تو خدا هم به ما لطف کرد و ما خونه دار شدیم... حالا هم تو یه اتاق خوشگل و جداگونه داری... هم مهمونای ما....

خلاصه جمع آوری وسایل خیلی سخت بود... مادر جون ( مامان مامانی) با اینکه پاش تو گچ بود و فرانکی از رشت اومدن کمکمون... بعدش هم خونواده بابایی همشون اومدن کمکمون.. آخه من نمیتونم خودم خیلی کار کنم مزاحم همشون شدم!!!!

بعد از جمع آوری هم اومدیم خونه جدید و کلی کار اونجا داشتیم که خدا رو شک با کمک همگی در طی یک هفته کارها تموم شد.... طفلکی بابا احسانت هم خیلی خیلی خسته بود و همش مواظب من بود که اذیت نشم...

راستی بابایی هم خیلی دلتنگیت رو میکنه و میگه این دخمل ما کی میاد؟؟؟ اینطوری همش پیش تویه.. پس من چی؟؟؟!!!! هه هه

ایشالا دخمل ما سر وقت و با سلامتی کامل میاد تو بغلمون

آمیییییییییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساراجون
9 اردیبهشت 91 11:41
سلام خوبین وبلاگتون قشنگ بود حالا این دختر ناز ما کی بدنیا میاد و اسمش چیه زودی اسم براش انتخاب کنید که دیر میشه این همه اسم قشنگ هست توی دنیا به وبلاگ ما سربزنید خوشحال میشیم
ساحل
11 اردیبهشت 91 11:33
نگران نباش عزیزم... راستی تبریک بابت خونه جدید... انشاالله همیشه پاقدمش با برکت باشه براتوووووووون......
مامانی
20 اردیبهشت 91 17:18
ممنونم مامان سارا جون دختر ما ایشالا شهریور به دنیا میاد و ما به دنبال یه اسم قشنگ و بامعنی واسه دخملمون هستیم
مامانی
20 اردیبهشت 91 17:19
ممنونم ساحل جون همیشه به ما لطف داری عزیزم
منتظر
24 اردیبهشت 91 18:22
سلام وبلاگتون عالیه انشاا...دخمل گلتون سالم میاد بغلتون واسه بقیه منتظرها دعا کنید
مامانی
24 اردیبهشت 91 18:57
ممنونم منتظر جان.. لطف داری عزیزم حتما واسه همه اونایی که منتظر نی نی هستن دعا میکنم ... البته اگه لایقش باشم!!!