دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

13 و 14 ماهگی درسا

1392/8/29 18:14
نویسنده : مامان سارا
980 بازدید
اشتراک گذاری

من دوباره اومدم با عکسا و مطالب جدید !!!! زبانچشمک

ببخشید که مطالب 13 و 14 ماهگیت رو دارم اینقدر دیر مینویسم.

اولین موضوع مهم اینه که ......

درسای من در تاریخ 7 مهر 92 اولین قدمهاش رو برداشت.

  

 

دخترم میتونه کلمات محدودی رو بگه ...

مثلا دَدَ . بَ بَ . گل . نای نای . مَ مَ . بِ بِ (یعنی بیا با حرکت دست) 

نی نی چیکار میکنه: صدای گریه در میاری با حرکت دست هم نشون میدی.

درسا بخند: الکی و به زور میخندی!!!

درسا اخم کن: اخمی همراه با لبخند خوشگلت میکنی.

اغضای صورتت مثل دندون، مو، دماع، جشم رو هم میشناسی.

ادای مسواک زدن رو هم درمیاری.

وقتی میگم بیا شلوارتو درست کنم، میای جلوم وایمیسی دستاتو میبری بالا..فدات بشم من.

میگم بریم صورتتو بشورم میری دم در حموم منتظرم میشی!!!

صدای بعضی از حیوانات رو هم در میاری....

بع بعی میگه: بَ بَ  دنبه داری: نَ نَ (با حالتی شیرین) پس چرا میگی: بَ بَ

خروس میگه: قووووووو

پیشی میگه: می می

جوجو میگه: جی جی (با صدایی ریییییییییز و نازک)

گاوه میگه: ماااااااااااااااا

دخترم علاقه زیادی به موایل، کلید، کارتون، تبلیفات تلویزیون و آهنگ و رقص داره!!!!

درضمن تاب بازی رو هم خیلی دوست داره و  بغضی اوقات دوست داره موقغ کارتون دیدن روی تاب بشینه!!

 

بعضی اوقات دوست داری خودت غذا بخوری که در آخر این شکلی میشی!!!

خرگوشت رو هم خیلی دوست داری و معمولا موثع خواب باید بغلش کنی.

الته اکثر اوقات گوشاشو میگیری و میکشی دنبالت!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز
30 آبان 92 13:41
خوش به حال خرگوشت که بقلش کردی و خوابیدی فدات بشم شیرین زبون
نازنین (مامان پارمین)
30 آبان 92 16:25
قربون اون غذا خوردنت شما کوچولوها غذا بخوریییییییییید حالا هر جور که دوس دارید
جیران بخشنده
1 آذر 92 0:34
هوراااااااااااا هورااااااااااااااا قدمات استوار عزیزم عاشق 2 تا عکس آخر شدم
مامان سارا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دنیز
3 آذر 92 14:18
دخملک خوش تیپ بازیگوش خرگوشتم چه ناز بغل کردی عسل خانوم