دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

نی نی ما دخملیه با ناز و ادا

1391/1/19 16:45
نویسنده : مامان سارا
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم ... می خوام امروز واست بگم که بالاخره رونمایی شدی ..........

هفته 20 ام هستم و هنوز نمیدونیم نی نی ناناز ما پسمل یا دخمل ... با اینکه اصلا فرقی نمیکنه و واقعا فقط سلامتی تو عشقم رو از خدا می خواستم

عید هم که هر جا می رفتیم مهمونی می پرسیدن خوب نی نی تون چیه ......... ولی ما جوابی نداشتیم

خلاصه امروز با بابایی مهربونت رفتیم سونوگرافی ... دل تو دلمون نبود...

خانم دکتر هم خیلی عالی بود. اولش باز داشتی شیطونی میکردی و قایم شده بودی عسل مامان...

خانم دکتر گفت پس کجاست؟؟ آهان تکون بخور خانم خوشگله......... 

من هم یهو داد زدم دختره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانم دکتر جوابی نداد و به کارش ادامه داد و همه جایی کوچولو و نازت رو به ما نشون داد... دست و پا و سر و شکم و ...

خدا رو هزار مرتبه شکر همه چی عالی بود... 

پس ما هم صاحب یه دختر ناناز و خوشگل و موشگل شدیم .................. خدا رو شکر 

بابایی هم مثل من کلی ذوق میکرد و همش می خندید... 

اومدیم پایین و واست یه آلبوم عکس صورتی ناز گرفتیم که همه خاطرات رو واست بنویسیم عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دخملی
19 فروردین 91 17:53
سلام مبارک باشه عزیزم به سلامتی مواظب خودتون باش دوست داشتی به ما هم سر بزن
شادی
19 فروردین 91 23:02
وروجک جووووووووووووونم واقعا برات خوشحالم گلم نی نیت دخملیه الهیییییییییی ایشالا زودی بغلش بگیری عزیزم خیلی وقته باهات صحبت نکردم عزیزم من که رفتم ماه ششم اقدام عزیزم ........ خیلی خوشحالم که همون ماه اول نتیجه گرفتی خانمی بوووووووووووووووووووووووووس به مامان خوشگلمون


مامانی
20 اردیبهشت 91 17:21
ممنوم مامان دخملی دلم واستون تنگ شده عزیزم
مامانی
20 اردیبهشت 91 17:22
وااااااای شادی جون خیلی خیلی دلم واستون تنگ شده یادش بخیر اون روزا ایشالا به زودی زود خبر مامان شدنت رو بشنوم عزیزم