دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

یازده ماهگی درسای مامان

1392/4/26 13:36
نویسنده : مامان سارا
800 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامان یازده ماهگیت هم خدارو شکر تموم شد.

ماشالا اینقدر وروجک و شیطون شدی که نمیتونم بیام وبت رو آپ کنم.

تعداد دندونات به هشت تا رسید. ماچ

چهار تا بالا...چهارتا پایین

با هر آهنگی که میشنوی میرقصی و دستت رو میچرخونی.فدای رقصیدنت بشم من. چشمکقلب

بای بای میکنی. بای بای

موش موشی میشی. لبخند

کلمه های بابا و گل و مَ مَ میگی.

دیگه کامل چهار دست و پا راه میری و همه جا سرک میکشی. ابله

خدا رو شکر عاشق حموم و آب بازی هستی.

مادر جون و پدر جون شمال تاب واست گرفتن که خیلی دوسش داری.

دخترم توو راه شمال خسته شده و خوابیده!!

بازم رفتی اتاقتو به همه ریختی؟؟؟!!!!!!!!!! قهر قهر

دخترم آماده شده تا بره مراسم عقد عمه!!!

پدر و دختر !!!!!

عکس تولد 10 ماهگی درسا جوونی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

کاکلی
26 تیر 92 13:44
ای جون دلم چه دخمل نازی شدی تو من عاشق عکس سومش شدم
نازنین(مامان پارمین)
26 تیر 92 13:53
ماشالله به درسا جیگر.چه تاب خوشملی هم داره عکس پدر و دخترشم خیییییییییییلی جالبه
مهشید مامان آوین
29 تیر 92 23:42
ای جووووونم ماشالا به درسا خوشکله چه ذوقی هم میکنه تو عکسا ماشالاااااا
رها
2 مرداد 92 22:23
قربون اون قیافتو شکلتو تیپتو شیطنتتو جیغ کشیددنت برم خوشمزه
محراب و مليكا
6 مرداد 92 12:07
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان دنیز
14 مرداد 92 16:11
موش موشک رو ببین تو حموم چقدر خوشحاله
sara
27 مرداد 92 16:19
سلام تولد درسای نازم رو بهتون تبریک میگم و برای شما و دختر گلتون روزهای شاد و خاطره انگیزی رو آرزوم میکنم
مرمربانو
28 مرداد 92 13:54
ای عزیزم من خیییلی وقت بود درسا رو ندیده بودم ..چقدر ناز و خانوم شده ...هزارماشالله ..چه لباس مهمونی عقد عمه خوشگل بود ...ای جانم
مامان پویان و آیسان
5 شهریور 92 17:30
واییییییییییییییییییییی عکس دخملی و بابای چقدر شبیه هم هستن خیلی با مزه بود