دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

هشت ماهگی درسای ما

1392/2/2 12:54
نویسنده : مامان سارا
989 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم

لحظات سریع میگذرن و بزرگ شدنت رو با تمام وجودم احساس میکنم...

درسای من هشت ماهش تموم شد و وارد نه ماهگی شد..

کارهایی که جدیدا انجام میدی رو واسم میگم گلکم:

1- وقتی وارد هشت ماهگی شدی، مامان رو خوب میشناختی و بغل هرکسی بودی میخواستی بیای پیش من.. وای که چقدر این لحظه شیرینه!!

2- قبلا وقتی روروئک مینشستی عقب عقب راه میرفتی..ولی الان به هر چیزی که میخوای میتونی راحت برسی، اونم با چه سرعتی!!!

3- توو خواب همش دوست داری وول بخوری و غلت بزنی!!

4- دیگه راحت میتونی بشینی بدون هیچ کمکی!!

5- تخت و پارکت رو دوست داری و بعضی اوقات میذارمت اونجا و با اسباب بازیات بازی میکنی.

6- موقع غذا خوردن میذارمت توو صندلی غذات و با شیطونی بازی غذات رو میخوری.

7- صبحونه فرنی با مفزهای بادوم، گردو، پسته میخوری. بعضی روزا بین وعده خرما و یا تخم مرغ میخوری. ناهار سوپ و یا عدسی میخوری. بین وعده میوه و یا آبمیوه میخوری. شام هم سوپ....

8- اتاقت رو خیلی دوست داری. بعضی وقتا که میبینم پیدات نیست. صدات میزنم. میبینم از توو اتاقت سرتو بیرون میاری کیف میکنم!!

9- چند روزیه که با کالسکه میبریمت بیرون و دیگه کریر رو واسه بیرون رفتن دوست نداری.

از توو کالسکه بیرونو میبینی و کلی ذوق میکنی.

 

در آخر هم عکسهای جشن تولد هفت و هشت ماهگی گلم

تولد هفت ماهگی

 

تولد هشت ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز مامان ارمیتا
2 اردیبهشت 92 14:11
وای که چقدر زمان زود میگذره درسا جونم دیگه داره واسه خودش خانمی میشه
سپید(مامان یونا)
3 اردیبهشت 92 9:36
آخه من چی بگم به شما ؟!!!!! مگه دختر انقدر نفس میشه؟ دلم میخواد درسته قورتت بدم درساجونم. چقدرم مودب نشسته تو تولد 7 ماهگیش...فدات شم خاله
رها
6 اردیبهشت 92 23:40
اااااااااااااااااااااااااای جونم نی ن ینازززززززززززم درسای خوشگلم
مامان دنیز
7 اردیبهشت 92 15:52
ای جونم افرین دخمل زرنگ
فائزه مامان دانیال
9 اردیبهشت 92 10:50
باریکلا درسا خانم چه کارهای خوبی یاد گرفتی.... خیلی هم نازی ماشالاااااااااااااااا
بهاره مامان رادین
22 اردیبهشت 92 17:27
اییییییییییییییییی دخمل خوشگللللللللل از چشات داره شیطونی میباره ها عروس من میشی؟؟؟
مامان ستیا نفس
2 خرداد 92 6:13
سلام ساراجون ماشاالله دختر نازی دارین نه ماهگی دخملی مبارک باشه کارهای درسا جون روکه نوشتین مثل کارای دختر منه،وول خوردن تو خواب و.... دخترهای نازمون هرچی بزرگتر میشن شیرینتر ازقبل میشن خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم بااجازه من شمارو لینک میکنم،دخملامون باهم دیگه ده روز اختلاف سنی دارن (ببخشید نظرم طولانی شد) setiyakaviany.niniweblog
زهره مامان آرسام
4 خرداد 92 18:14
درسای ناااااااز خاله قربونت برم عسیسم