دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

مرواریدهای دُرسای ما

1391/11/20 10:56
نویسنده : مامان سارا
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

در روز 8 بهمن 91 وقتی طبق معمول این روزا لثه های نازنینت میخارید و من میخواستم با انگشتم آرومت کنم دیدم یه چیز تیزی خورد به انگشتم..        

سوال ابرو خیال باطل

نگاه کردم..............واااای خدای من یه مروارید کوچولو رو دیدم............  

هورا   مژه هورا

انقدر آروم وبی سروصدا دندون درآوردی که مامان متعجب شد فقط تنها مشکلت این بود که شیر نمیخوردی و من که منتظر بیقراری و اذیت کردن و نخوابیدن و تب و هزار جور چیز دیگه بودم اصلا حدس نمیزدم که تو داری دندون در میاری....  لبخند

کلی ذوق کردم و به همه خبر دادم .... هورا هورا

بعد از چند روزی یه مروارید زیبای دیگه هم در کنار اون یکی دراومد.. ولی واسه این یکی یکم بیقرار شده بودی..

خدا رو شکر این روزا شمال پیش مادر جون اینا بودیم تا کمک ما باشن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دنیز
20 بهمن 91 13:38
ای جونمممممممممم مرواریدت مبارک عزیزم
الناز مامان ارمیتا
23 بهمن 91 23:39
مبارک باشه