دُرســادُرســا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دُرســـــــــا ؛ مُروارید خونه ما

یه جشن سیسمونی کوچولو واسه دُرسا خانوم

1391/4/4 12:12
نویسنده : مامان سارا
3,522 بازدید
اشتراک گذاری

روز 31 خرداد 91 سرویس تخت خواب درسا جون رو آوردن و مادر جون و پدر جون (مامان و بابای مامان) و خاله لارا و خاله سولی و سینا جون (دایی درسا خانوم) از شمال اومدن کمکمون تا سیسمونی دخترمون رو بچینیم...

عکسای سیسمونی درسا جون رو در ادامه مطلب ببینیم

شب اول تیر هم خونواده باباجون رو دعوت کردیم تا سیسمونی دخترمون رو ببینن و همون شب هم اسم دخترمون رو رسماً اعلام کردیم!!!!!!

 

 

خاله لارا و خاله سولی هم کادوهایی واسه دخملمون آوردن........ دستتون درد نکنه خاله ها !!!!!!!!!

اینم کادوی مادر جون لیدا ........

افروز جون و خاله مریم هم زحمت کشیدن و کادویی واسه دخترمون آوردن

 

البته درسا خانوم کیک جشن سیسمونی هم داره ...........

 

این جشن مبارکت باشه فرشته مهربون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

matin
3 تیر 91 12:27
سلام ؛ سری به وبلاگتون زدم و سیسمونیهای درسا جون خیلی مبارکش باشه و خوشگله عاشق عروسک کیتی و خوکه شدم فکر میکنم شما اهل رشت هستین اگر اینطوریه با هم همشهری هستیم و مقیم تهران امیدوارم قدم دخملی خوش باشه به ماهم سری بزنین خوشحال میشم با اجازه لینکتون میکنم
مامانی
3 تیر 91 13:40
ممنونم متین جان لطف داری عزیزم بله اهل رشت هستم و تهران زندگی میکنم خوشحال شدم عزیزم
ادی
12 تیر 91 22:08
سلام عزیزم . به سلامتی. انگار همین دیروز بود که تو کلوپ منتظر بودیم که بیای و جواب ازمایشت رو بدی. خیلی قشنگه و امیدوارم به خوشی استفاده کنه.
مامانی
17 تیر 91 11:58
سلام ادی جون آره واقعا زود گذشت......... یادش بخیر ممنونم عزیزم
رها
24 تیر 91 16:23
درسای عزیزم مبارکت باشه همه چی عالی بودش خاله جون ایشالا به سلامتی ودل خوش استفادشون کنی
مامانی
25 تیر 91 11:07
ممنون خاله رها جون
salam
29 تیر 91 11:13
http://golkaghazi.mihanblog.com/extrapage/birthdaythemes